2010-05-28
16:24:51

aaaaahhh

förlåt sweetisar för dålig update!

Ska snart börja sätda mitt rum, åååå vet ni hur nervös jag är inför söndag eller? föer som inte vet så ska jag o soulie konfirmera oss. ggaaaash är såå nervös, ni ba: what ofta hon är nervös för det. men för det första, det kommer vara runt 260 pers i kyrkan, för det andra jag,emelie,johanna och amanda kommer sjunga och aa vi har inte tränat så värst mycket. så aa ska försöka få nån att filma, vem vet, kanske lägger in det på bloggen sen? men nu ska jag ta o städa. förresten det kanske inte kommer vara en sån bra updateringen den senaste veckan för att vi har ju läxor o sånt så jag måste träna på det, har fått lite sämre betyg än början av sjuan.
puss


cooilngar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: