2010-05-09
16:28:49

bilder!

Hej nu har jag tagit lite bilder som jag får ta igen med från alla inlägg som jag inte lagt in någon bild:) sen har jag tagit kort i lite klänningar, en som jag ska ha på konfirmationen och en som jag ska ha till skolavslutningen. ni får välja vilken jag ska ha till vilken såkallade ''tidpunkt''.


kusin igår:)

igen:)



BJUDER!!!

..

Nu Kommer dom två klänningarna.


Skolavslutning/konfirmation?

el.

konfirmation/skolavslutning.


HJÄLP MEJ!!:)

Postat av: Nellie

Jag tycker du ska ha den nedersta på konfirmationen och den andra på skolavslutningen!;)

2010-05-09 | 17:37:16
URL: http://nnellienordell.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag har en sån där klänning på första bilden och den ska jag ha på skolavslutningen :)

2010-05-10 | 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: