2010-05-15
10:14:56

*bildlöst inlägg*

Godmorgon!
Har precis fixat klart mej och blablabla. duschade,fönade håret, plattade det och gjorde volym. Sitter o lyssnar på spotify, lalalla, shit vad jag har tårkigt, o emelie sitter o sminkar sej i hennes place så vi hiinner inte med kvart i bussen. blää":) haha nejmen nu ska man inte vara taskig. Nu ska jag kolla ansiktsboken sen så ringer jag svarven igen.
puss

Postat av: Loooovisa ;)<3

Såg att du hade gjort ny header t Cissa.

Jag undrade om du kunde göra en ny t mig med.

Du kan ju adda min msn så kan vi snacka där ;)

[email protected] , den är väldigt gammal så mobba den inte :D

puss :)

2010-05-15 | 14:40:35
URL: http://lpuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: