2010-05-25
22:21:21

*bildlöst inlägg*

Har verkligen updaterat jättelite på senaste tiden.

Jag vet jag vet. ni får skälla på mej;) Har suttit vid facebook nästan hela tiden. Ehm. har inte updaterat på länge för det varit ganska jobbiga saker som hänt.

Idag: Hade vi gympa:) vi sprang runt trehörningen alltså runt 3 kilometer. Gick väl bra. Bara det att nåra hockeykillar sprang bakom mej o eve o jag ville verkligen inte att dom skulle springa om mej så jag aa, tröttade ut mej själv. hah. Imorgon efter skolan så är det konfan. OMG är så nervös!! Kommer ju vara sista gången vi övar inför själva konfirmationsdagen. På måndag kommer jag vara ledig i två timmar för det är invertering på mammas jobb. jag pratade om det i höstas också:) det ska bli najs(y) Är skitsugen att tagga till grönan? nån som hänkar. haha. Nejmen nu ska jag ta och dra mej mot sängen, eller nej kan stanna uppe lite till, ska fixa lite på rummet;) men nu ska jag faktiskt gå .
puss

PS. Alla Gillar min status på facebook. Eller aa. tror väl jag har fått alla att le iallfall:) Jossan Ssyster Johansson@ facebook.

puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: