2010-05-14
10:17:38

grattis till two!

Godmorgon Allihopa!

Vaknade för ett tag sedan, mamma ska på möte sen ska hon festa med jobbet så jag ska vara barnvakt åt nea hela dagen, pappa har blivit sjuk o allt.. men när pappa vaknar ska jag försöka gå ut o springa, typ första gången jag springer själv eftersom förra året sprang jag med alva hela tiden, men aja, först ska jag börja med 1 kilometer sen så 3 sen fem oxå vidare. Tog nyss min pencillin också, asså den är skitäcklig tycker jag. Imorgon måste jag verkligen dra till centrum! Men vi får se, nejmen nu ska jag Sätta mej framför teven o bosätta mej dära hela dagen, jaja, vi får väl se hur det lyckas!

btw. Rosanna o Rebecka fyller år idag, grattis älsklingar!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: