2010-05-21
14:07:42

hemma från begravningen

Kom nyss hem från begavningen.

Min Präst var Präst där:P haha komplicerat men ändå. Den prästen var min präst döpte mej,viktor,nea o vanessa o var präst när mamma o pappa gifte sej. =)  Men jag grät ingenting faktiskt, men när vi skulle gå upp med blommorna och så och hur jag såg farmor började gråta o så, så fick jag massa tårar i ögonen. det var jättejobbigt.
Kan berätta en sak som gjorde att jag fick en tår i ögat:)

Prästen brukar ju alltid prata med dom närmaste om hur personen var, och mormor siri som hon hette brukade alltid sitta o sjunga o typ dirigera med armarna, och min farmor sa åt henne o sluta och då sa mormor siri: vaddå man får väl ha kul och då tänkte ja, ja jag hade väldigt kul med henne, tänk att aldirg se henne igen, aldrig dom dära fikastunderna med henne, aldrig dom där sakrerna vi pratade om, jag kommer verkligen sakna henne!

Hemma hos farmor o farfar hade dom gjort det jättefint, hade ställt fram ett litet bord med massor av bilder på henne , och längst fram stod en bild som var jättefin, och då hade dom ställt två ljus framför. *snyft* haha xD

Efter allt så gick jag mamma o viktor till Melissas grav o la två rosor på den, tänker inte nämna vem melissa var, det behöver inte ni veta:P haha nejmen vill inte tänka på vad som hände henne, men aa tog en bild också som jag lägger in:


Melissas grav "/


En bättre bild på otufiten:



Ska dra, ikväll ska jag på match..

hörs. puss

Postat av: Linda

melissa<3

2010-05-21 | 17:42:07
Postat av: vanessa

tack jossan <333

2010-05-22 | 10:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: