2010-05-12
23:30:29

SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!

Amanda:
1. Har du gjort något du ångrar? Isf vad?
2. En bästa vän eller flera bra vänner?
3. Har du rökt?
4. Druckit? Isf, har du varit full?
5. Vilka är dina närmsta vänner?
6. Hur länge har du bloggat?
7. Vilka bloggar läser du? Vilka är dom bästa?
8. Vad gör så att en blogg ska vara värd att läsa?
9. Vad är ditt längsta förhållande?
10. Vad ska din drömkille ha för egenskaper?
11. Vad ser du först hos en kille? Ögon eller mun?
12. Vad är viktigast, magrutor eller snygga armar?
13. Bråkstake eller tveksam?

Svar:
1. Ja det har jag, men jag kommer inte på nåt just nuxD
2. Flera Bra Vänner!
3. Aldrig, inte ens ett litet bloss!
4. Ja men man kan inte säga att jag druckit, fick smaka lite på ett släktkalas, sen i kyrkan, men aldrig annars!
och nej, jag har inte vart full!;)
5. Min absolut närmsta vän är Vanessa !
6. I ungefär 1 och ett halvt år, men jag har ju haft andra bloggar också, så jag har inte bloggat 1 och ett halvt år med den här bloggen
7. Jag läser Kissies,dessies och Sarahtjulander. och sen mina vänners bloggar!
8. Updatera varje dag, med bilder, tänk att du själv läser din egen blogg, vad vill man läsa om, vad tycker man är intressant, gärna bilder också. :)
9. Mitt längsta förhållande varade i ett år, blev tillsammans på julafton och gjorde slut ett år efter på julafton:P
10. FramförAllt vara snäll, och söt. Han ska verkligen bry sej om mej och inte behöva skämmas över mej!
11. Ögonen! jag vet inte varför, men det blir bara så, man får ju somsagt ögonkontakt och det kan betyda väldigt mycket!
12. Båda två:P eller viktigt och viktigt, men man kanske vill ha en extra vältränad kille på stranden på sommaren:P
13. Ojj den var svår. men bråkstake då. Eller nej jag vet inte.. gash vad du stället svåra frågor amanda:)




Angelica Tvilling<333:
1. varför är du så underbar? =)
2. vilket är det roligaste minne med oss tkr du?
3. vad är det med mig som gör att du vill vara min vän? (a)<3333333
Svar:
1.haha jag föddes underbar. nejmen jag drev, jag visste inte att jag var underbar(a):o
2. Alla minnen är roliga men det senaste var i somras på landet:) när den där minken låg död på vägen o du petade bort dne med en pinne för att jag skulle kunna cykla förbi:P
3. För att jag kan vara mej själv med dej, du är snäll och finaste på jorden, vad mer behöver jag säga:)


Anonym:
1. oskuld?
2.kille, vem?
3.bästis
4.vem är din senaste kille?
svar:
1: såklart jag är oskuld:)
2. Har ingen.:(
3. Vanessa( men har flera riktigtriktigt bra vänner)
4. Min senaste kille är nog Gustaf tror jag!



Vanessa:
kan inte du videoblogga oftare? :) <33
Svar: Jovisst kan jag det, har ju skaffat VideoFyMe nu så det ska nog funka:)





TACK ALLIHOPA för alla frågor, inga dumma frågor faktiskt! lite dumma svar bara, haha:) men ni får ha det så bra, för nu ska jag nämligen sova eftersom jag ska upp klockan tio imorgon för att jag har match klockan 11 puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: