2010-05-06
17:25:28

updown,downtown

så har man gjort en lång lista och råka radera allt. orkar inte lägga in igen så jag skriver ett inlägg istället.
om jag blir frisk till imorgon så ska jag t skolan och har prov som är första lektionen, och då måste jag alltså börja plugga nu, lyssnar på ravers in the UK asbra låt(y) har huvudvärk också, great..
har blivit inlånad till F-97 som målvakt till på lördag.. hoppas jag blir frisk, och om jag inte spelar den matchen så kommer jag åka och kolla när mitt lag spelar match mot min brorsas lag.. haha skitkul att kolla på den isåfall.:) är ganska hungrig, men kan inte äta för att jag har ont i min hals.. dumma sjuka! vill skratta, men ingen är social mot mej på msn. hoppas alla orkade läsa det här inlägget för nu ska jag plugga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: