2010-05-06
19:43:50

testet.

År 2009 så..
Vilken klass gick du i - 6an, 7an
Vad hade du för hårfärg - kommer inte ihåg(?)
Hur lång var du - Gash vilket dåligt minne jag harxD
vem var du kär i - pojkvännen

Hade du nån Pojkvän - aa;)
Vad brukade du göra på fritiden - Träna, och kompisar såklart :D
Vilka umgicks du med - Ehm...listan kmr bli lång ;D
Var allt Bättre då - noup
Skulle du vilja gå tibx dit -aldrig
Har du förändrats - mm,

Nu:
Vilken klass går du i - 7an
Vad har du för hårfärg -  har färgat lite ljusare
Hur lång är du? - Typ ingen aning kanske.
Vem är du kär i - kär o kär.. gillar mer..
Har du nån Pojk/flickvän - Näe :/
Vad brukar du göra på fritiden -  träna, kompisar osv
Vilka umgås du med - Många nya, men oxå en massa gamla ;D

Har du:
Kysst någon -
Såklart
sovit brevid någon med samma kön - vilka frågor:P
sovit brevid nån med motsatt kön - Japp
slagit ner nån - inte slagit ner, men jag har ''låtsas''bråkat:P
Ljugit för en bra vän - Ja
Svikit någon - mm

Vem:
Skrev du senast till på msn -
sara<3
Kramade du senast - emelie
sov du hos senast - Bella
Vill du vara just nu - På träningen 
Ringde dig senast - kom inte ihåg.

Vad:
Drack du senast -
vatten
Köpte du senast - kommer väl inte jag ihåg. 
Gjorde du igår - konfa, blev sjuk igår
ska du göra imorn - stanna hemma, annars skola och i skolan: prov
Vill du göra just nu- Lindra min huvudvärk
Åt du senast - åt senast igår på donken
Är närmast dig som är rosa - mitt täckte o gardin:P och lakan.:p



Kärlek :
Du är kär nu -
nej
Du har sårat nån så den började gråta -  kommer inte ihåg, men säkert.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Japp :@

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Japp
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - aaah
Jag har smugit ut utan lov - nej, duktig flicka(a)
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - nepp!
Jag har en hemlighet som ingen vet om - har typ berättat alla för vanessa, men annars ja.
Jag har fuskat i ett spel - Hehe :$
jag har struntat fuskat i ett prov - nejj..

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - Japp
Jag har druckit alkohol - inte direkt druckit.. eller joo på farfars ''kalas'' fick jag cider typ.
Jag har tagit medecier mot drepression - Näe
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - tror inte det(?)
Jag har vaknat gråtande - Jaaapp
Jag har somnat gråtande - Jaaapp

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - HATA HATA HATA!
Jag har sett någon dö - noup
Någon du Har känt som nyligen som dött - påskafton:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: