2010-11-06
20:29:49

Allt som hände vara bara en lek.

Tjatja Allihopa!:)

Sitter o kollar på hitta nemo nu med resten av familjen, asså nemo är såå sööt. asså verkligen !:))) Aja annars så.. hoppas ni inte tog mitt videoinlägg seriöst :o aja.

Imorgon kanske jag drar på bio, vet inte om jag orkar, det är lixom dagen innan skolan då :o suck, höstlovet gick verkligen snabbt, kändes som det var igår det var höstavslutning. hahah okej ameh nu ska jag fortsätta kolla på miin sötnos !:)

btw. blir så arg som personer som säger att dom finns där om det hjänder något och när det händer något så finns man inte där.. och angående rubriken, är jag så himla besviken på dig.. allt det där som hände och det är som bortglömt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: