2010-11-07
02:11:37

bloggtips!

Vill tipsa om en av mina kompisars blogg, och som vanligt skriver jag ett inlägg om den person!

denna veckan blir det till Linda Brisenheim!

Detta är en OTROLIGT stark tjej som har gått igenom mycket, hon har nu erkänt att hon är bisexuell och jag är så sjukt stolt över henne att hon ens vågade berätta det för många ( tom skriva ut det på bloggen ) hon fattade kanske att hon skulle få mkt kritik men vad gör det? om hon är stark så klarar hon allt, kärlek kan inte hindra något, hon och hennes tjej har varit tillsammans i en månad nu tror jag det var och så glad som linda är idag så glad har jag nog aldrig sätt henne, så sluta säg emot såna saker? bara dumt, hon är ju som en helt normal tonåring, det finns bara två kön på jorden och man behöver inte få kritik för att man är kär i samma kön, det kvittar väl ? det viktigaste är väl att man är glad.. Iallfall, hennes blogg består mycket av hennes känslor liv, och det jag gillar med är att hon vågar vara sig själv, hon vågar verkligen det och aa, därför är hon värd detta inlägg eftersom hon är en sann vän man kan lita på ! Jag älskar dig vännen !

Postat av: Linda

Awh hjärtat!

Tack så mycket, orden värmer verkligen, du anar inte!

Jag är så glad över att du är en del av mitt liv, har känt varann lite mer än ett år & under denna tid har du alltid funnit här som en syster!

Jag älskar dig <3

2010-11-07 | 18:52:13
URL: http://lindabrisenheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: