2010-11-10
22:57:42

..

åhnej.. nu kommer jag igen och ska skriva om mina deppinlägg.. obs ni som inte känner för att inte läsa det.. gör inte det! vill bara skriva av mig :) det är det jag har bloggen till (a)


För några månader senare blev jag kär.. riktigt kär ni vet sådär att så fort man säger hej till personen så pirrar det i kroppen, att bara få ögonkontakt, den där blicken man får. Så kände jag, u know real love. Men sen är det en annan sak också om allt man gör är på en lek. ni fattar, om man bara låtsas att man gillar personen och låtsas att man inte finns. Visst jag kanske är en sån som gråter mycket. men jag har känslor, och mitt liv har varit väldigt tufft nu dom senaste åren, visste inte vilka jag kunde lita på, hände massa saker med familjen ( som jag inte tar upp här) och flera saker. kompisar har svikit och det blir för mycket. asså FÖR mycket och det pallar inte jag.
Idag har jag märkt att folk börjar ''leka'' med mina känslor, säga att man älskar än och sen direkt efter säga att man driver. det blir som en energikick, ni vet när man äter godis, energin går upp och sen åker den ner igen. Nu det här året ( 7:an och 8:an) så har jag insett vilka som är mina vänner. vilka jag kan lita på, och det är så skönt. att ha någon o prata med varje gång man går till bussen, att ha någon o prata med i skolan, på helgerna,i telefon på sms, flera olika sätt. och jag vill bara tacka alla som verkligen ställt upp för mig, ni kan ta åt er. Fattar inte vad jag skulle göra om jag inte hade er. Jag skulle nog inte stå på den plats jag gör idag om ni inte kommit in i mitt liv. Jag har haft den bästa dagen i mitt liv och det var den dagen jag träffade er ! så snälla ta åt er, för som man brukar säga, det man får, ger man tillbaka och jag tycker ni har varit så underbara mot mig så jag börjar få ångest, att jag bestämt mig att jag ska vara lika underbar tillbaka mot er. från och med nu så ska jag lämna allt bakom mig. även om det inte är så lätt så ska jag försöka. För om jag misslyckas, så har jag iallfall mina vänner som stöttar mig. Tack för att ni finns. det är ni som får mig le på både insidan och utsidan



Postat av: Linda

Älskling, ingen lång text behöver skrivas för du vet att jag älskar dig och finns alltid här, precis som du finns här och accepterar mig för den jag har. Du är en person jag hoppas alltid kommer finnas i mitt liv<3

2010-11-10 | 23:07:14
URL: http://lindabrisenheim.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: