2010-11-30
21:46:07

GODNATT! :D

Godnatt allihopa kanske man kan säga ;)

Ska ju inte sova än. men orkar inte slänga in ett inlägg senare så det får bli nu. imorgon efter skolan så drar jag till SKHLM tror jag med ''miss svarvén'' som våran mattelärare kallar henne ;p vi ska kolla lite praojobb där. men annars drar vi till huddinge c. för emelie skulle kolla på någon julklänning typ. sen blir det väl d vanliga. donken ? tjockisar. yes u name it:d

nejmen vad händer mer. imorgon ska jag ha engelskaprov. lycka till lixom (y) sen har jag spanskaörhör också men det kan jag inte ett piss på så där behöver jag båda tummarna. nej nu ska jag se vad en tönt har skrvit till mig på fb ;)

btw.. för längesen när jag bloggade (kolla i arkivet) så bloggade jag mkt bättre än vad jag gjorde idag  :o men jag är ju bara mig själva. aja ska försöka blogga som förrut iallafall!  om ni kollar i akrivet på första månaden så är det ju jättegamla bilder från förrut. take a look. jag hade inge smink eller någonting xd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: