2010-11-02
22:08:38

haha LÄS :)

förlåtförlåt för dålig updatering !

har varit med några helt gaaalna personer idag(a) jag kom hem till elli.. satt vid datan ett tag, sen kommer heden,martin o nisse och då springer jag elli o jessica ut till ellis bubbelpool :) så kommer killarna efter ett tag.. så satt vi bara o snackade o alla typ stänkte vatten på mig.. alla ville ju att min maskara skulle rinna men jag var ju smart att ta vattentät :) :) haha iallafll.. sen efter ett tag gick killarna in och vi tjejer satt fortfrarande kvar o snackar hemlisar, sen så visar det sej att killarna hade stått vid ett fönster och lyssnat på oss hela tiden. lyckat säger jag bara !! xd aja, sen gick vi in, såg på film (myyyys) nejmen vi såg love u man eller nåt sånt.. sen efter det drog alla hem.. så aa, det var min dag och den blir förhoppningsvis lika rolig imorgon (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: