2010-11-24
16:11:28

hej jag fryser

Sitter hemma nu. eller kom nyss hem. vi slutade för två timmar sen och jag kom hem för en halvtimme sen. hur fan lyckas man säger jag då ? jo. när jag o emelie är påväg till bussen så springer ossie mot oss o mular emelie. jag blir påhoppad också (hAHA)  men när dom ska få ner mig så står jag kvar så det blev ingen mulning för mig då.. sen så när vi stod vid busshållplatsen blir emelie mulad igen. och då orkar inte vi med det folket så vi går till en annan busshållplats. går in på ica. emelie köper choklad. vi går ut och då har det gått en halvtimme o bussen har inte kommit än. sen kommer bussen o alla blir glada^^ aja nu ska jag dra känner jag !
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: