2010-11-04
21:50:49

hej jag heter bengt...

duktig jag är asså. har inte ätit något sen igår middag, vilket var en liten tallrik stekt potatis. är det nåt fel på mig om det ligger en kokosboll i skafferiet och väntar på att bli uppäten och jag inte ätit den än? aa.. då är det något fel på mig..



Sorry.. xd

Tjena! :) Sitter i soffan nu (ovanligt) eller inte, kollar på disney channel som varit på hela dagen, har somsagt inte ätit något idag och jag är inte hungrig.. fast a gick o tog en rostad macka nu ifall jag skulle svimma eller något xd aja, händer imorgon ? ingen aning.. vill ju vara med.. och nuu går vi inte in på detaljer xd haha. nejmen det verkar som det är ''alla-dissar-jossan-dagen'' för ingen svarar på mina mess, ingen svarar när jag ringer och ingen svarar på facebook.. hmm!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: