2010-11-05
18:32:50

Inne!:)

Har varit ute heeeela kvällen. så sjukt roligt, det har varit mycket skratt, vääldigt mycke skratt. har kört fotboll med brorsan mamma o syrran :) viktor o jag typ brottades hela tiden om bollen. vi knockade huvudena i varandra(haha) och aa.. sen låg allhihopa på ett berg och kollade på stjärnor :) hahahahh det var så himla kul för jag sa att jag såg typ en satellit, mamma ba: men äru full eller`*fniss* så ska mamma ligga bredvid mig för att se om vi ser samma satellit och precis när hon frågar om jag är full så lägger hon sig påe en sten så hon trillar på sidan och kan inte sätta sig upp. hahah det var så sjukt kul!

Vad händer nu då:) sitter o chattar, kollar teve och aa ingenting, väntar på att mamma ska laga klart maten bara (a) vi hörs sen !
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: