2010-11-16
21:38:03

lalaallala

Förlåt för dom dåliga updatringarna dom senaste dagarna.. men har jtätemkt att hinna med!

I skolan har vi börjat få lite prov o läxförhör jag ska öva på. sen så har jag träning också, och sen måste jag få tid med kompisar så det blir inte så mycket tid över. ska försöka så mycket som möjligt men ibland så blir det X.

Ska ju bada med klassen imorgon. HERREGUD säger jag bara.. första gången jag gör det med den här klassen eftersom jag hade min ''lingonvecka'' förra gången som fredrik alltid säger..  Whatever. Imorgon ska vi bada, Livräddning, woho vad kul.. eller inte.. aja vill ju bara få bra betyg så får väl satsa lite xd nej nu har andrea tvingat ner mig att sjunga så måste väl göra det :/ puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: