2010-11-28
19:51:42

min dag

jag lovade att updatera så jag gör det nu då !

Vaknade tidigt i morse.. iväg till hallen där mitt älskade lag satt och snackade taktik! bytte om och sen körde vid uppvärming.. vi mötte åkersberga och efter en mycket bra spelad match vann vi med 2-1 tror jag det va ? :o sen så bytte vi om, gick o lalla runt. möttes tidigare eftersom stuvstas damer skulle spela.
Igår så var damernas första matcher och då vann dom första matchen med 7-0 andra matchen 4-0 tredje matchen 4-0 fjärde matchen 4-1 och femte matchen 2-1 det är ju skitbra ! så vi stod o hejade på damerna innan våran match och sen kollade dom på våran match som vi tyvvär förlorade med 2-0 mot tyresö. Vi gick sedan och bytte om, sedan gick vi o kolla lite matcher. sen kolla vi damernas match igen. Sista matchen var det att vi var tvugna att gå vidare till semifinal annars skulle vi åka ut. men vi kämpade och det blev 1-1 men vi åkte ut ändå eftersom tyresö hade väl bättre målskillnad typ! menmen, är väldigt stolt över tjejerna. och jag hade verkligen en skitkul helg! tack!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: