2010-11-30
20:02:44

Min kväll för det mesta!

min kväll har spenderats framför datorn och mina läxböcker. snack i tele med emelie. mer dator. mer läxor mer läxor och nu datan. ska plugga lite till snart men tänkte bara slänga in ett inlägg :D imorgon är det första december alltså 27 dagar kvar till jag fyller år typ eller något sånt. i have no idea(smart.se dära) men aa.

var tvungen att missa träningen för att jag plugga tillochmed*suck* aja nästa gång kör jag gärnet då :D visstja. träningsläger i helgen. ska kolla ifall jag kan blogga från någons mobil annars så fixar jag en gästbloggare (a) promise!

btw.. fixade ny design också.. bara tillfällig tills jag fixar en bättre. men hiss/diss ? om headern inte kommit upp tryck då på F5 några gånger ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: