2010-11-14
14:16:51

my name is...

Tjatja!

vaknade tidigt idag när det är helg :( blä på det.. typ 11 halv tolv men det får man leva med. whatever, sitter o kollar gårdagens bajenmatch, kollade ju hela igår men spelade ändå in den så jag kunde kolla idag också, vad gör man inte för att se på fotboll :)

Idag är det farsdag och mofars födelsedag, så vi har både grattat pappa och morfar ! Kan inte träna idag heller, piss på det eftersom jag är i nynäshamn-.- och sen messade jag bästavän(pontus) och så kom vi på att han också hade sin mormor som bor här i nynäshamn och hon bor bara tvåhundra meter från där min mormor och morfar bror. fett najs? då har man ju någon o vara med när man är här =))

Aja, hann ju inte updatera så mkt igår så gjorde det idag ist. btw vi åker ju hem idag så kommer ju updatera ikväll tror jag! om jag inte skippar datan men vi får se.
PUSS!
Dom här sötnosarna till mina kusiner kommer hit idag o fikar :DD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: