2010-11-20
20:36:25

sorry!

Sorry for no update today!

Jag var ju somsagt på loppmarknad i skärholmen där man kunde ta med sig egna grejer hemifrån o sälja, så det gjorde vi. det jag stör mig på är att folk typ prutar HELA tiden, så man är ju tvungen att ge nya bud o allting. höll på o tjafsa med en gubbe i 20 minuter om att en sak kostade 120 inte åttio. han ba: men det är en plastsak? jag tänkte säga: men köp den inte då om det är en plastsak. asså får damp, aja sånt kan hända, var ju skittrött eftersom jag bara hade sovit typ 4 timmar inatt, sen när jag kommer hem så läste jag sofies blogg om att vi hade träning klockan fem, men även om jag typ somnade ibland på loppisen :$ så var jag tvungen o gå o träffa tjejerna, så kom hem bytte om och tog bussen till skolan där vi hade träning. ikväll ska jag vila för imorogn är det träning igen. funfunfun!

Snackade nyss i fyrtio minuter med vanessa i telefon om allt som hänt, lite om alla i förra klassen o sånt, u know! sjukt skönt att snacka med henne, iaf. Vi ska träffas på något lov snart så det blir bra!
nu har jag bloggtorka så vi hörs sen!
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: