2010-11-25
07:11:27

svin

Kommer du ihåg den där kvällen då det bara var du o jag, då det var vi två som var i det rummet. Allt är som bortblåst för dig nu. fattar inte ? Du fattar inte , du fattar ingenting. asså allt som hände just då, finns fortfarande i mitt huve, varje gång jag går o sover varje gång jag vaknar så finns den stunden i mitt huve. och jag vill inte att den ska göra det för du har sårat mig tillräckligt många gånger och när du är snäll o säger att du  älskar mig så faller jag tillbaka i fällan. Jag ska stå emot mig själv nu. jag har blivit ''lurad'' ett antal gånger och tänker inte bli det igen. så grabben, håll mig hårt eller släpp mig helt för jag är riktigt nära på att släppa taget om dig nu o börja ett nytt liv, som inte du finns i !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: