2010-11-14
17:50:08

tjatja bloggen

omgomgomgomgomg EMELIEEEEE !!!! :)))

jag har kommit på världens bästa idé eller asså aa. den är ju inte så bra som det låter men att jag lixom MOI kom på den:d Aja.. tänker inte skriva det på mess:d tänker snacka med dig imorgon när vi går till bussen.. okej nu ljuger jag, det var inte jag som kom på det.. de va mormor men ochj ????? aja.. ville bara att du skulle veta(a)



Tja Allihopa!
förlåt för mitt konstiga beteende ovan men whatever. sitter i tvrummet eftersom alla kusiner har gått förrutom Cesar och Iza. Cesar o viktor spela nya monopol. Asnajs faktiskt.. man betalar med kontokort i en kontomaskin. asballt.. jag o vicke körde det igår :)) men jallfall, sitter o messa lite men Antoon the Star u know, hockeykungen.. haha aja, ska gå ner o se ifall dom behöver hjälp md något.
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: