2010-11-09
21:32:32

Trött.

Sorry för dålig update, men jag har ett jobb som måste fixas varje vecka... måste dela ut tidningar i varenda hus i hela balingsnäs ? :o och då tänker ni, men det är ju bara nåra radhus, men det är inte BARA Nåra radhus, det är ALLA villor också, det är så sjukt jobbigt så man vet inte vart man ska ta vägen. Gick ut klockan 18:00 och nu sitter jag här och ´kom precis in, herregud ni skulle se mig. omg haha okej nog pratat om det !

Imorgon.. hmm om vi får några läxor ska jag plugga till dom, emelie kanske drar hem till mig efter skolan också, men vi får se hur det blir, rummet är ju itne direkt på topp men haha aja! Nej nu ska jag ta med en varm kopp oboy looove!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: