2010-11-11
19:35:04

Välkomna till mitt liv xd

Tja Alla ! :)

asså det var en helt sjuk kväll. mötte andrea i centrum typ tjugo i, tog bussen till huddingehallen, var där, klockan fem började mötet och a vi snackade om vad som kommer hända i år och nästa år. goodie planer asså ! :) kvart över sex var mötet slut och jag o andrea drog oss hemmåt, när jag kommit till en väg med bussen så sitter nåra aartonåringar framför mig på bussen o håller på o snackar om mig. Och sen börjar dom hålla på så jag klev av fyra stationer innan jag egentligen skulle av. så började jag gå ba: yeas jag kom ifrån dom. nej då hör jag nåra killar skrika :vääntaaa bakom mig, och jag får panik asså jag får panik så jag börjar gå fortare och sen när jag kommer runt något hörn så börjar jag springa. så jag fick gå hem-.- kallt ute men aja.. ska ta o sätta mig o käka lite nurå!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: