2010-11-05
01:17:02

Viktig info! LÄS !;')

"Utsidan får en att komma Insidan får en att stanna"


så sant som sagt eller hur ? blir så irriterad på dom som säger såhär:

1: Vad faller du för hos en kille/tjej?
2: ögonen!
1: Utsidan/Insidan
2: Insidan..

blir galen när någon säger så.. asså aa, lite konstigt men ändå.. ska skriva ett deppinlägg.. eller så jag får skriva av mig lite iallafall :)

Alla tjejer, jag tror alla tjejer drömmer om att få ha det rätta
utseendet för att killarna ska gilla en, jag kommer skita i det nu
leva mitt eget liv, killar som gillar mig för insidan är värda en chans..
visst, jag säger inte att jag faller för insidan först men det är alltid
första intrycket som räknas. Alla tjejer mår dåligt av att höra att
man är, tjock,smal,ful, söt för dom vet inte om det är sant eller inte..
lek inte med andras utseende, vi är födda att se ut om vi , om om inte
vi älskar oss själva, vad är då meningen med att leva? man har fått
ett liv att leva, men inte såhär. Försöker inte vara värsta poeten nu,
men detta kommer från mitt hjärta, jag har varit med om många
såna här saker, man kan inte alltid hitta den rätta. men om man
bara ger insidan en chans, så lönar det sig!
Så alla där ute som är onöjda med sig själva, alla är verkligen
jättefina och visst, vi kanske inte kan ha det där vackra utseendet..
men alla är vackra på sitt eget sätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: