2010-11-09
17:34:43

W"aaaaah

TjenaTjena Allesammans !

Skolan var rätt najs för en viss person kom :) EMELIE :D haha har saknat henne så grymt mycke så hon fic en stor fet kram av mig och sen gick vi in till slöjden, alla hoppa typ på henne.. haha . IallaFall istället för att vi jobbade så snackade vi om allt som hade hänt.. ALLT och vi skrattade så vi grät. hah sen på so:n så skulle emelie läsa högt för hela klassen så kan inte hon något ord hon ba : revi.....blubblubb typ, asså det var så sjukt kul så jag höll på o garva ihjäl mig. sen så kastar fabian en snöboll i emelies face och då får ju emelie damp och måste hämnas så hon går ut och hämtar snö och sen när hon ska kasta det så missade hon fabian så det kommer på en annan kille och han får typ damp så han lyfter upp emelie och bär henne ut o typ mular henne.. haha stackars dig emelie..

vISSTJA!! Jag fick ett Ed Hardy Linne av emelie,(rosa) som var så himla snyggt. ska ta bild på det så lägger jag in det senxd det var så sjukt snyggt(y)

Men nu ska jag gå ut.-.- puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: