2010-11-18
19:47:36

what do u want..

Tjaaaa Allesammans!

Kom hem från träningen för ett tag sedan! har ju hunnit duscha och a, nu bloggar jag :)) internet har hackat upp sig så kunde inte blogga innan jag drog till träningen eller direkt efter xd

Träningen gick INTE bra, haha släppte typ in varje gång i målet och när jag skulle ta bollen så blev det en fotparad, aja, knät har pajat(igen) , mamma ska ringa en sjukgymnast o beställa tid!

När mamma kom och hämtade mig från träningen så hade hon köpt målarfärg, först ska hon måla klart hennes o pappas sovrum, sen ska vi ha typ en hallonfärgad färg i hallen, alltså en fondvägg, men om färgen inte passar in i hallen så kommer jag få den till mitt rum:D *happy face*

På lördag så har pappas bokat plats på en loppis typ. sköönt för jag behöver bort med massa saker! Så vi ska åka dit klockan *frågar pappa* ÅTTTA!!??? klockan åtta på morgonen. herregud kommer vara helt död efter det. och vi kommer stå där tills vi har sålt alla saker.. omg  kommer dööö.. så kommer antagligen stå där till kloockan nio, ska hem o käka o sen hopp i säng för träning nästa dag. tror jag kommer träffa linn lite innan träningen för träningen börjar tidigt och jag vill träna lite skott innan alla kommer. så , men vi får se hur det blir !!

Nu blev detta ett ganska långt inlägg så vi hörs sen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: