2010-10-12
06:49:22

ett glas med saft !! =)

Sorry för bad updater !!

Godmorgon Sötnosar !!
Vaknade för en halvtime sen eller jag driver, vaknade för fyrtiofem minuter sen så aa, ska ta bussen om en timme tydligen:oo aja, får bara mer tid att lattja lite (a)
idag slutar jag kvart över ett. FATTA VAD SKÖNT !! =) sen drar jag hem och pluggar på engelskan som är till imorgon ! Får se om jag kan updatera något idag för min data har virus så kan inte va inne på den och brorsan får damp om jag sitter vid hans men jag slutar ju tidigare än han så kommer väl antagligen hem före han också ! hehe.. Aja nu ska jag dra mej mot datan, bjussar på en bild sålänge från igår när jag och emelie stod på busshållplatsen i väntan på bussen (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: