2010-10-25
17:26:12

fast car!


randombild!
Hejsan Sötnosar !

hemma från skolan för ett tag sen, jag o emelie skulle till centrum, kolla en sak sen drog vi hem, gick o sjöng lite påvägen medans vi hämtade nean på dagis, haha helt sjuka, och vi är jätterädda för vita skåpbilar! fråga oss inte varför, och precis när vi säger till varandra om en vit skåpbil så kommer en bakom och och typ bromsar dirket bakom oss, snacka om att vi blev nervösa! nejmen vaddå gå lite snabbare :) hahaha !

whatever.. nu sitter jcg vid facebook och min kära mobil. lyssnar lite musik också och ska snart plugga biologi ! :( aldrig roligt att plugga, men jag kör lite te också så det blir najs(y) nu har jag inget mer att skriva så vi hörs lite senare!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: