2010-10-23
10:51:30

hej klant!

Godmorgon Alla !

Har inte sovit ett dugg gott inatt! för det första så sätter jag mig upp och pang så slår jag i huvudet i skrivbordet, typiskt mig, och sen så hör man ett pang till då hade jag gått in i badrummet och slagit i huvudet i badrumsspegeln. aja så nu har man två bulor på samma ställe.

Vill göra något idag, men jag vet inte vad ! Någon som har lust ? messa !! :) funderar på om jag ska fixa design idag också. aja vi får se vad som händer..

btw.. när ni ändå läser det här så kan ni väl bläddra ner ett inlägg och rösta på min röstsak, det skulle betyda jättemkt, och om ni vill se hur röstningen går så klickar ni på länken i det inlägget alltså överskriften ! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: