2010-10-14
21:36:36

Klant.se

 tänkte berätta en grej som hände imorse.

jag var påväg till busshållplatsen och var där vid 20 över, och sen väntade jag där i fem minuter och medans så snackade jag i telefon med emelie, och helt plötsligt säger jag: vänta jag ska bara kolla så jag har med mig mitt busskort*skratt* Så letade jag och jag HITTADE INTE MITT BUSSKORT! så hjag slängde på telefonen och gav min väska och allting till min andra kompis som kom gående mot mig och jag ba kutade hem, sprang hem och letade efter det men jag hittade d inte, så aa, jag fick skjuts till skolan och där åkte emelie iväg med min väska på bussen. haha så när jag kommer till skolan så är emelie jättekall om sina händer eftersom hon stod ute och väntade på mig. haha busigt ! =)



btw.. tänkte lägga in en jättesöt liten tröja som jag vill köpa som man kan ha när man ska ha myskväll hemma och inte orkar klä upp sig, man behöver ju inte direkt gå ut på stan med den och så ..

visst e den jättegullig ? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: