2010-10-25
22:59:09

Lite kort om dagen!

Förlåt för världens mest sämsta update !

Idag så kom ju mamma och pappa hem och hade köpt hörlurar med en mic till mig :D så nu kan jag spela in låtar, har ju spelat in en låt som bara är en minut, men det asså , a det lät jättefalskt, men kanske lägger in den endå bara för att se lixom vad ni tycker och tänker? har kommit på värsta bra presenten åt mamma också men kan inte säga det för ibland läser hon min blogg :)

Ligger o messar med Två sötnosar nu , som gör min dag (a) haha nejmen a, u get it ! ska sleepa nu, har ett viktigt biologiförhör imorgon !
puss
Postat av: Lisa!<3

Snälla, kan inte du lägga in en video på dig när du sjunger:D!!!!!du sjunger fett fint:D<333

Puss&Kram!

2010-10-26 | 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: