2010-10-21
16:23:03

minusgrader-.-

Tänkte faktiskt hissa och dissa en sak !

Min plattång, eller mina plattångar.


Den gröna är verkligen skitbra ! den gör så att håret blir jätteplatt. Och den blir varm typ direkt eftersom man kan sänka och höja värmen på sidorna! skitbra. hiss för den !

Min svarta är inte lika bra, man förstör den efter kanske 5:e gången man använder den. Den kan man inte höja värmen på och man måste vänta ett tag tills den blir riktigt varm ! visst, håret blir platt om man plattar länge men annars blir det ingen skillnad, så halvt diss på den !

nu ska jag dra och kolla när tjejerna spelar fotboll ! tar med mig kameran så det blir förmodligen bilder i think !? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: