2010-10-28
14:40:31

Mylife

TjenareTjenare!

Pga att jag fick en till smäll på knäet igår på matchen så kan jag inte träna idag, sadface! usch, kommer bli i sån dålig form.. fast det är ju inte mitt fel heller att jag håller på att bli sjuk, ögonen börjar svullna upp lixom! kanske ska ´kolla om det är någon inflammation eller något ? :o whatever.

HEJ SÖTNOSAR ! :)

nuu har jag kommit hem från skolan och det var jättetomt när inte emelie var där:( saknar henne redan, och för dom som inte vet vart hon är så går hennes flyg till thai om tjugo minuter.. *avis* nej nu ska jag baka kladdkaka känner jag för och messa med sötisen ! :)
puss

ps.. ska försöka ta lite bilder också till bloggen !:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: