2010-10-22
15:47:41

nästa köket !


Tjena ! =)

Hemma från skolan nu vilket är riktigt skönt eftersom jag har vart så grymt trött ! vill ni veta vad jag gjorde hos tandläkaren !??? :) Jag gjorde tandsmycke, så nu har man ett guldhjärta fastlimmat på tanden, det var inte så många som märkte det, men det viktigaste är ju att jag vet att jag har det! Det där lät fel men aja, haha! omg, när jag kommer hem så hör jag någon säga: one,two,three,fore,five,six,seven,eight,nine haha så kollar jag vem det är, då står min treåriga lillasyrra och räknar.. PÅ ENGELSKA !? inte ens jag kunde det *skoj* haha skojade dock men endå. tre år och kan räkna upp till nio, det är ju grymt ! =) nu ska jag ta och namnama i mig lite mellis !

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: