2010-10-02
21:11:32

tjockisar :D


HAHA BJUUUDER!! :)
kvällen spenderas för det mesta med familjen!

Väldigt mysigt, innan jag somnar ska jag hinna ta ett varmt långt bad. och vet ni vad jag vaknade av inatt att mina vader krampade, jag vet det är sant men ni har väl också varit med om att det krampar så mkt att man knappt kan röra dom, och nu säger ni säkert såhär ''men det är väl bara för att emelie har det'' men nej, haha det är det som är konsitgt, men emelie hade en större kramskada en mej, hon kunde ju knappt resa sig upp :o men jag aa pappa sa att det var på grund av vätskebrist, och nu fick jag kramp i mina ben, men aja vem bryr sig ? :P hehe men nu ligger jag i soffan och på bordet står, fanta,morötter,dip,ostbågar,chips ochh godis, tjockisar ? :P

hahaahah emelie och elin, kommer ni ihåg idah? :P FETT -gruppen (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: