2010-10-22
09:17:38

tre stora SUCK!


Nu är man hemma igen då!

Jag och mamma drog till läkaren i detta ''snöoväder'' och på vägen dit säger hon, : du har väl inte glömt att du har tandläkartid idag'' SUCK! så ska dit igen, ska kolla så dom kan fixa en sak medans dom håller på då ! =) Det känns som om det kommer bli jul snart men det är ju hela två månader kvar och det kommer bli en skitkall vinter. ennu ett SUCK! det som glädjer mig är att det är fredag, alltså fredagsmys ! *gilla*

Förresten, jag var ju hos läkaren och han kände lite på mitt knäe och så och han sa att det var en inflammation i knäet, gud vad många SUCK det blev idag, han ba: du får inte träna på några veckor, jag ba: haha jag kommer inte missa någon träning för en skada ? haha aja, ska fortsätta att träna bara det att jag kommer inte träna lika mkt för att mamma ska ringa och beställa tid hos en sjukgymnast snart.
Vi hörs senare innan jag drar till tandis tror jag !


såhär såg det ut i morse hos mig !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: