2010-10-24
19:35:22

www.idaheimburger.blogg.se

Jag kan verkligen inte skriva såna här texter, men ska försöka !

Du skrev bara ett vanligt *hej* till mig på fb och sen dess har vi börjat snacka jättemkt, nu är du som min syster, berättar ju allt för dig! du förtjänar inte dina kompisar som snackar skit bakom din rygg, dom har väl inte fattat vilken underbar tjej du är ! önskar bara att vi ska bli jättetajta! aja ville bara säga att du är den mest underbaraste personen jag träffat och ja hoppas du vet det, ida heimburger!


världens finaste. det ser ni ju ! :)
Postat av: hermy

sv: jag mår bra sj da:)

NEJ inte längre men jag gjorde det för

2010-10-24 | 22:12:32
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: