2010-09-25
17:38:44

Ded rose



saknar!
Förlåtförlåtförlåt!

Förlåt ennu en gång för dålig update.
Dagen:
Först spelade jag match, det gick väldigt bra!! vi vann med 10-0 och jag gjorde ett mål :D första gången man spelar ute på länge! sen dorg jag hem, duschade,fönade håret och sminka mej på en kvart, inte illa huh ? sen drog jag till emelie, så märkte jag att hon inte stod vi mötplatsen så jag ringde henne och ba:
J: vart är du ? :D:D
E: Hemma ?
J: Men va? vi ska ju mötas nu ? :P
E: Shiiit, vänta börja gå hem till mej
J: Okej.

Sen när jag kom till emelie så stod jag nere i hallen och hon var där uppe för att hämta saker, helt plötsligt hör man en duns och sen ba: AAAJJJ vänta så hör man att hon springer igen och så kommer en duns igen.. hahahaa så sjuukt kul!! :) hon typ åkte med sin lillebrorsas låtsasbil, haha fråga inte :) men aja, sen drog vi till centrum va där ett tag och sen drog jag hem och nu är jag hemma, imorgon jag har match igen så det gäller att lägga sig i tid.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: