2010-09-28
16:30:17

Du var mitt allt!



Hola Amigos !

Sitter här i min säng och håller på att somna. jag lovar jag gör det snart. mamma ska beställa tid hos en sjukgymnast men då måste man ha läkarintyg först så det ska jag fixa, sen ska hon besälla tid för en annan sak också (a) håller på med en ny design också, men jag har inte photoshop på den här lilla datan utan jag har på min brorsas data så gör den när han drar på träning ikv ! funderar på att ha nån annorlunda färg eftersom det är höst, då blir d mörkt och kallt så funderar på någon mörk färg men jag vet faktiskt inte ! Vet ni vad jag funderar på att göra ? klippa håret kort, asså typ 4 eller fem centimeter och sen färga håret ljusbrunt! skulle inte det se najs ut? :o funderar faktiskt på att göra det så ska ta o snacka med mamma.

nejmen nu blev det ett längre inlägg än vad jag brukar göra så ska ta och lägga mig o sova kanske. aja
puss


Du var mitt allt.

Postat av: Sofia Karlberg♥

haha nej jag är inte med i den? :O

kan inte hitta mitt namn iaf;)

2010-09-28 | 18:44:56
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: Carro

SVAR: Självklart kan jag det. Lägger ut bilder imorgon, håll koll då ;)

2010-09-28 | 20:13:57
URL: http://liikadana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: