2010-09-30
19:34:06

haha älskar dej !

Det finns en tjej som hjälpt mej med allt i livet. vi lärde känna varandra i sexårs och sen så blev vi tajta, vi har varit bästisar i vad är det nu 9 år, fattar du 9 ÅR, helt sjuk! § du vet att du alltid kommer finnas i mitt hjärta, en gång bästavän alltid bästavän ! Kommer du ihåg, sju sorters kockar, hahaha guud när vi lekte mtlagningsprogram haha.. men gud så sjukt många minnen med dig. har varit så sjukt ledsen över att du flyttade, saknar dej verkligen gumman. jag kommre upp och hälsar på dig någon dag.
Jag LOVAR  !<3

Vanessa Holgersson<3Josefin Johansson
Hand i hand livet ut !

haha, det var den kvällen du slog sönder din locktång. hahaha garvar ihjäl mej !
Postat av: vanessa

haha aa gid vad sur jag var på mamma och pappa den kvällen :P <3

2010-10-01 | 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: