2010-09-30
18:45:51

Hihi ! :)

brorsan hade inte brutit fingret som tur va ! :')



gokväll allesammans.
hur mår alla ? bra hoppas jag, själv mår jag tumme ner. låg och sov från fem till nu typ. orkar inte äta har bara ätit en pannkaka och en glass , nu ligger jag i soffan och ska snart sova igen så får vi se hur jag mår imorgon !

Vet itne om jag kommer ha tid för bloggen så mkt, ska försöka göra så mkt jag kan för att blogga men nu när man har mycket plugg och sånt så blir det väldigt svårt faktiskt ! funderar på om jag inte drar till skolan imorgon att ändå hämta böckerna så jag kan plugga här hemma så det inte blir för mkt jag missar !

På lördag så har damerna division 1 match, då ska vi i stuvsta iff96 stå i entrén och några andra i laget ska stå och steka hamburgare, haha har valt att stå i entrén, kom dit vettja ! klockan 13:00 börjar matchen, om ni vill komma dit gratis så måste ni ha en stuvsta matchtröja eller en stuvsta träningsoverall , men det är ingen idé om ni spelar i stuvsta. annars kostar det 20 eller 40 kronor ! hoppas jag hinner bli frisk sen dess. sen stannar jag nog kvar där hela dagen för sen på kvällen har andra stuvstalaget match så då ska jag kolla om jag kan (a)

på söndag så ska jag själv spela fotbollsmatch mot segeltorp, ett grymt lag som består för det mesta av min paralell klasskamrater :P så aa det ska bli najs att möta dom även om jag är skadad.

När vi ändå talar om min skada så ska mamma beställa en tid hos en sjukgymnast som jag ska åka o kolla, höger och vänste knä och höger fot gör så grymt ont så det ska jag kolla ! men nu har jag skrivit ett långt inlägg så vi hörs sen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: