2010-09-21
14:00:01

Home now !

Nu var man hemma och ska snart till träning ! gaash vad jobbigt. men men vill man bli bäst så får man träna (a) :)

Dagen har väl varit bra. sen hade emelie två timmars håltimme och jag hade slutat, så jag o emelie drog till ICA , köpte marabou polka och en fanta till sarah som är sjuk. så vi lallade hem till henne, och vilken chock hon fick. har aldrig sätt någon vara så glad som hon över en choklad:d nejmen det var väl kul med besök, så aa jag o emelie stannade där sen kom sarahs kompisar över så satt vi o snackade eller dom snackade, jag o emelie satt o kolla på typ :P haha menmen sen så skulle endå dom till huddingehallen där emelie hade handboll så jag o emelie fick skjuts av dom :) menmen det var min dag och aa är så grymt trött så ska väl inte sova, haha det lät konstigt men jag kan ju inte sova endå för jag ska ju på träning ;) men vi hörs !
puss


Emelie o Jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: