2010-09-07
18:58:05

jag känner såhär: jag tror jag är kär.

Jag gillar en kille. har gjort det sen i början av sjuan. men han verkar inte lägga märke till mej. i början så föll jag för hans utseende men när jag väl lärde känna han så fall jag för den personen han egentligen var. SNÄLL! han är så djävulens snäll. och nu gäller det, jag MÅSTE berätta för han att jag gillar han. annars får jag ju aldirg svar. jag måste ju veta om han gillar mej, annars går jag ju och är kär i onödan. jag tänker varje dag, äh han verkar inte gilla mej, jag släpper han, men det går inte! inte förens jag har försökt! tänk såhär då säger sofie: om du berättar att du gillar han så kommer han ju lägga märke till dej och kanske till och med börja gilla dej, klockrent sagt, men jag är ändå rädd att han ska säga , ameh jag gillar en annan tjej, eller jag gillar inte dej. jag gillar han så mkt så varje gång jag ser han så slår hjärtat ett extra slag, jag blir röd i fejjan och det kommer knappt fram ett ljud. och det som jag är mest orolig för är att, denna killen, går i min skola !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: