2010-09-16
15:53:56

like i know u

Tjena"

På träslöjden snodde jag en av tvillingarnas iphone och gick in på msn. chattade lite. och sånt dära ! kom nyss hem, mår inge bra så jag skippar träningen idah SADFACE.. ville ju träffa alla och såntdära. och shit niu börjar det spöregna, och sen har ju brorsan '' kalas'' imorgon så måste vara hemma o fixa lite till det. aja ska svara på några frågor nu!





svar:
*Nej inte kär, men typ gillar ?!(a)
*Asså jag har typ bara strulat med en person fast flera gånger om man säger så ;P
* Det väcker minnen iallafall!
*Att jag fick 10000000000000000000000000000 önskningar till, och typ att jag hade mycke pengar och att typ sverige heter spanien så det är riktigt stekhet sol på somrarna.
hahhaha konstiga önsknningar men kom bara på nåt snabbt!

nu ska jag dra.

OCH ett svar till emelie:
Jag vet att bilden inte e gammal men den är gammal i bloggen om du förstår ;)
Postat av: Bella *

kom nt på ngt annat<3

2010-09-18 | 10:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: