2010-09-15
18:52:26

rulla på sätt fart.

nån annan en jag som är trött ? :O 
ska somna tidigt ikv faktiskt.. mamma kommer snart hem och gör mat, sen drar jag ut med emelie ett litet tag. känns som jag håller på att bli sjuk. fryser typ hela tidden och orkar inte gå.. men jaja ska försöka göra vad som helst för att gå ut med emelie ett litet tag!

Imorgon har jag sovmorgon och sen ska vi rösta i skolan ;p haha jag vet vad jag ska rösta på (a) även fast jag inte kan typ någonting men jaja !:) måste skaffa en ny mobil.. även om jag nyss fick en men har redan tröttnat på touch så jag tror jag ska skaffa en  när min försäkring gått ut på min nya ;)

lägger snat in bilder på det jag önskar mej!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: