2010-09-30
14:00:22

sadface.. care i


Svar: jag köpte linnet i somras på H&M divided, om du har tur
 kanske det finns kvar  !=)



Hej Alla!

jag har egentligen inte slutat men jag mådde så pass dåligt så jag fick gå hem. sadface !  tänkte bara updatera, sen lägga mej och sova för jag orkar inte vara vaken, haah ! Ehm, jag kollar lite på teve, kom inte ihåg vad progrqmmet heter men är helt inne i det men det är reklam så ska försöka updatera tills reklamen är slut :D najs huh ? =) hur har eran dag varit ? bra förmodligen eftersom ni läser min blogg, neej skämta. älskar dom som läser min blogg ! kul att ni gör det. något tips på någon sida som gör så att man får fler besökare ? :) kommentera då ! Men snart kommer mamma hem så ska väl ta och leava er men innan det slänger jag in en bild.
puss

sadafce att jag är sjuk!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: