2010-09-20
21:32:07

so don´t pretend to!

hemma från träningen. gick inte bra för mej kan jag ju säga. kanske för jag tänker på en person för mkt ?
hmm. haha!

Nejmen nu är man hemma iallafall, skönt att man iallafall har pluggat lite så slipper jag tänka på det. ska snart käka lite igen. ni vet man blir hungrig efter träningen. hahaha Emelie Hedman, kommer du ihåg  på gothia när jag bara tänkte på mat ? :P MUNKa ljngby och MJÖLby :P ahhaah shit vad vi garvade :P aja men vi hörs sen!
puss

Postat av: Sofia Karlberg♥

sv: Asså det är skiiiitmånga som har skickat mail, så det är lite svårt att hålla koll på alla.. men påminn mig om ett tag ifall jag inte svarat :)

Kram

2010-09-21 | 07:23:50
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: